torstai 29. joulukuuta 2016

Joulu tuli ja meni

Mulla meni jouluaatto tosi hyvin, meillä oli rauhallinen ja rento tunnelma. Sain kivoja lahjoja, jotka aion esitellä teille nyt!
 Faktoi-huppari

Adidaksen pipo

 Matkalaturi

 Tämmöisiä koruja mun koruun

 Matkakaiutin

Aktiiviranneke

Noitten ihanien lahjojen lisäksi sain suklaata, rahaa ja mun pikkusiskon kanssa disney on ice 2017 liput! ++ Sain liput Mikael Gabrielin HIMMEE-kiertueelle❤ Tiesin niistä kyllä jo ennen joulua, mutta ihan sika siistiä!! Äiti osti vielä kaiken lisäks meille Himmee liput, eli päästään tapaamaan Miklua jo ennen keikkaa!



 Mun veljen koira Dina



Maanantaina eli tapaninpäivänä olin maastossa Arbella, maasto oli hauska ja vauhdikas. Sen jälkeen en ookkaa tallilla käyny koska oon ollut kipeä, tiistaina mun piti vahtii mun pikkusiskoo ku se oli kipee niin en päässyt tallille, mutta samal mul nous ittellä kans kuume ja tässä sitä on yritetty tervehtyä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti