lauantai 24. lokakuuta 2015

puhelimen tyhjennystä osa.1

Aattelin tehä tämmöisen postauksen, mutta vain aika vanhoista kuvista. Kaikki kuvat on keväältä-kesältä 2014 Josko joskus saisin uusimmista kuvista tehtyä ja kuvat ei ole aika järjestyksessä.

 1-2, Horse Fair 2014 3, joku kuva vaan

1, Kristalli♥ 2, pikkusisko 3, Lexa♥

1, Samuli♥ 2, Kessu♥ 3, minä pienenä 4, Nuunuu♥

1-3, Fizz :(♥ 4. minä ja Janette♥

 1, Iskä♥ 2, Kristalli♥ 3, pikkusisko♥

 1-4, leiriltä, ensimmäisess kuvassa minä ja Korppu, toisessa Inka ja Pena(?), kolmannessa suokki Lempin selässä minä edessä ja Venla takana ja pikkuponi Junilla Inka♥ vikassa kuvassa Janette Hemulilla(?)

1, Kristalli♥ 2, minä ja Janita♥ 3, Ronilla maastossa 4, minä ja Janette♥

 1, Fizz♥ 2, Samuli♥ 3, minä ja Janette♥ 4, Viki ja varsa

 1, Karla ja Emppu 2, Toffi 3, Nuunuun ja Roxyn ensitapaaminen 4, Simba

 1, Emppu 2, Samuli♥ 3, minä ja Marjo♥ 4, näin talutetaan Ronia t. Rihanna 5v

 1, Varenne♥ 2, Bilettäjä♥ 3, hups 4, Haribo♥

Tulipa ihana fiilis samalla kattella näitä vanhoja kuvia, onhan näistä kaikista jo yli vuos aikaa :(


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti