tiistai 21. heinäkuuta 2015

Uutta ulkoasua


Heissan, pitkästä aikaa! Viimeksihän kirjoitin 22. Toukokuuta, hui miten pitkä aika siitäkin on. Ei vaan yksin kertasesti oo aikaa ollut, eikä oikein innostustakaan, mutta nyt yritän panostaa ja saada blogin eloon. Postauksiakin on luvassa paljon, nimittäin jo ennen kesälomaa olin Katjan tunnilla, Syressä ratsastustunnilla ja tietysti kävin myös leirilläkin Metsäpirtissä kera mukavia kavereita. Maanantaina kävin myös Janeten kanssa tunnilla Etelä-Vantaan ratsastuskoululla, siitäkin lisää myöhemmin.

Bannerista ja ulkoasusta oon nyt tosi tyytyväinen, siitä iso kiitos Janetelle! Sain myös 6.7 ihka oman kissan, siitäkin myöhemmin lisää.

Tänään kumminkin olin Katjan kanssa Syressä kuvaamassa hevosia, eli aiheena on kuvapostaus. Siellä oli suloisia orivarsoja!

 1.
 Runo

 2.

 3. 
Dexu

 4.

 5.

 6.
 Awws :3

 7. 

 8. 
Runo on ihan urpon näkönen

 9.

 10.

 11.
 Nala

 12.

 13.
 Fanni ja Noe

 14.

 15.

 16.

 17.

 18.
 
Kommentoikaa myös parhain kuva !

8 kommenttia:

  1. Ihaniaihania kuva ja 1 oli mun lemppari koska Runo on niiin sulonen, mun pikkunen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos! ja vaikee oli arvata mikä sun lempikuva on ;)♥

      Poista
  2. 15 koska aww suloset varsat painimassa:3♥ Ihania kuvia muutenki ♥

    VastaaPoista
  3. Teetkö leiripostausta ja monesko teijän leiri oli?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen leiripostauksen kuhan saan kuvia tarpeeksi :) meiän leiri oli 3 :)

      Poista
  4. Ihanan värinen tauta tällä blogilla ja upea tuo bannerin kuva! :) Noi varsat ovat kyllä älyttömän suloisia, mä en kestä :D Suosikkikuvia olivat 5 ja 6, vaikka tämä viimeinenkin kuva on aika hauska :D

    welifedream.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) joo varsat oli älyttömän suloisia ❤️ Kiitos myös tästä kivasta kommentosta! :)

      Poista