sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

"Voi poniparka"

25.6. Olin tallilla maalaamassa kun mua sinne oli pyydetty apuun. Kovatyö saatiin porukalla tehdä, mutta tosi hyvä siitä tuli! Kävimme sisällä syömässä kalakeittoa, joka oli tosihyvää! ja juustokakkua jonka itse olin tehnyt.

Tämän jälkeen kävin hakemassa Kristallin laitumelta harjasin sen läpi kunnolla, siistin sen harjan, koska se oli hirveän näköinen kun Krisse oli hangannut sen ihan kokonaan, häntä oli hangattu myös. Tämä liittyy otsikkoon. Seuraavaksi pesin ponin ihan kunnolla läpi, laitoin kilon rasvaa joka hankaumaan, jonka jälkeen puin sille loimen päälle, halusin kokeilla jos Late ja Vilma antaisi sen se pukupäällä olla. Nimittän silloinkun muut ponit oli sillä, niin kaikki kiusasi Kristallia ja loimi piti ottaa pois.

Tämän jälkeen menimme laitumille kuvaamaan poneja, mutta siis aiheena on jälleenkerran kuvapostaus, joten eikun vaan katseleman! Kristallista on paljon kuvia, toivottavasti ei haittaa!

 1, Kristal

 2, Roni

 3.

 4.

 5, ollaan aika söpöjä :D

6, söpö Roni!

 7.

 8, tää on musta jotenki kiva kuva!

 9. Tikkari hymyilee

 10, pusu

 11, Samuli

 12.

 13, Ufoponi Kristalli

 14, Roni

 16.

 17, Kalle

 18, haha :D

 19.

 20, lälläslää :P

 21.

 22.

 23, sisarukset♥(Samuli&Nukke)

 24.

 25.

 26.

 27, Esko

 28.

 29, Late

30.

31.

32.

Kommentoikaa parhain kuva! :)

6 kommenttia:

  1. vaikee päätös mut mä tykkään kyl eniten 14! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. munki mielestä aika paljon kivoja kuvia, vaikka itse sanonkin :D mutta kiva kuulla! :)

      Poista
  2. Aika ihku toi 5 kuva :'DD mut mun lemppareit on sen lisäks 14 & 20, ootte siin nii vajaita molemmat x)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä tiedän ;)♥♥ Mut kiitos ihanasta kommentista :3

      Poista
  3. Tosi kivoja kuvia, en voi valita lempparia! Tosi monen kuvan kohdalla hymähdin ääneen, hauskoja!

    http://tyhmatontyhmia.blogspot.fi/

    VastaaPoista