lauantai 19. marraskuuta 2016

Heräsin kuolleista

Melkein 8 kuukauden jälkeen kirjaudun sisään bloggeriin, oon miettinyt aika vähän blogi maailma ja harvoin lukenut edes toisten blogeja. Torstaina mietin että mitä jos kuvaisin perjantaina my dayn ja julkaisisin sen blogiin, niin kävi kuvasin my dayn mutta se tulee vasta muutaman päivän päästä. Tänään aamulla kun heräsin oli mielessä vaan blogi, joten päätin että voisin alkaa kirjoittamaan taas blogia. En lupaa että into mikä mulla just nyt on, niin jatkuu pitkään, mutta mä toivon että jatkuis. Katja muokkas jälleen uuden ulkoasun, KIITOS

  Mä en tiiä mitä mun pitäis kertoa kun oon ollut niin kauan poissa, mutta mietin jos vaikka kertoisin mun kesästä vähän, joten palataan sinne kun oli ihanan lämmin, nurmikko oli vihreetä ja aurinko paistoi!


  Mun kesälomahan alkoi 4.6 jolloin multa loppui 9 luokka ja peruskoulu, jes! ylhäällä kuva jossa Vera(vas.) ja minä(oik.) kevätjuhlapäivänä. Seuraavaksi oli viikonloppu vapaata jos näin oiken muistan ja siitä putkeen seuraavat 3 viikkoa avustamassa leireillä Kotikulman tallilla. Laitan alle muutaman kuvan missä tuli poseerattua ponien kanssa näiden 3 viikon aikana!


Tää kolmas leiri tosiaan loppu jo torstaina jolloin sain vapaata perjantain ja lauantain, sillä sunnuntain lähdettiin Janeten ja Oonan kanssa Helsinkiin Husööseen leirille viikoksi. Leiri oli estepainoitteinen valmennusleiri, mentiin koulua ja puomi-, kavalettiharjoituksia, hypättiin, mentiin ilmansatulaa, käytiin yömaastossa ja uittamassa ja myös maastoesteitä hyppelemässä. Hoidin Netta-ponia joka näkyy ensimmäisessä kuvassa, lempparihevoseksi pääsi suomenhevosruuna Erkki joka on toisessa kuvassa, kolmannessa kuvassa on Avalon ekalla tunnilla ja viimeisessä suomenhevosruuna Limu.







Oman leirin jälkeen menin kahdeksi viikoksi töihin k-kauppaan, käytiin myös jossain vaiheessa tämän jälkeen mökillä. Katjan kanssa kävin 3-5 kertaa kesän aikana ajamassa Apsulla(musta) ja Mixulla(valkoinen), meillä oli joka kerralla tosi hauskaa nyt kun koulun on alkanut niin en jotenki vaan oo kerinny käymään siellä Katjan kanssa! :( Ja mua harmittaa se koska tykkään tosi paljon Mixusta, siitä on varmaan ainakin 3 kuukautta kun viimeksi nähnyt ponin, mutta onneksi olen nähnyt Katjaa! 



Nyt on jo talvi tai no miten sen nyt sanoo ku kaikki lumet just suli pois, mutta tuli kauhee ikävä kesää ku katto näit kuvia, kesän jälkeen alotin koulun Kokki-alalla, jossa on toisinaan ollut kivaa ja toisinaan ei. Heti ku koulut alko nii oliki loppu kesän pääkohta eli Blockfestit, molempina päivinä olin siellä Janeten kanssa mutta Perjantaina saatiin muutakin seuraa. Oli kyllä ihan parhaat 2 päivää, yövyttiin tampereella hotelli Ilveksessä, jossa oli suurin osa esiintyjistä. Sunnuntaina ku lähettiin, niin parkkihallissa näin Villegallen ja pyysin yhtäriä, se on niin ihana!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti